13:59. #20 - Säkerhetsvakter / Akutsjukvårds team.



Vi hade snyggaste jackorna i Uddevalla igår när vi var Säkerhetsvakter / Akut sjukvårds team på Världensbarn Galan. Den slutade runt tio i nio och mitt tåg brukar komma tolv över varje timme, så varför inte den här gången? 
Det visade sig att sista tåget hade jag missat med 4 minuters marginal och tidigaste tåg kom 06:14 så det var ju bara att ringa runt i jakt på att någon som kunde hämta mig. Sov tillslut över hos Rebecca, steg högtidligt upp vid tio i sex och drog till stationen. Då kommer jag inte ihåg vart jag lagt mina nycklar, och när jag kommer hem så har någon snott min hjälm till moppen. LUCKY GURL.
< Rebecca och Louise >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0